Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • Holy_Bastard • 24 Kasım 2005 21:41 • #489410
    Nofx bi destek mesajı daha yazsa Narcolepticcc gaza gelip Garaj'ı dağıtacak :)))
    Durun ben bundan önceki bir kaç 'System' konulu foruma yazdıklarımı bulup yazayım...Sonra oturup düşünün...
Bu konunun tüm mesajları