Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • narcolepticcc • 25 Kasım 2005 17:39 • #489444
    simdii.güsel elbet.mutlaka.ama bak söyle bi siy var.
    grup ya da her kim olursa olsun eger cidden müsik yapmakla alakal1ysa eer müziin m sinden anlyorsa o grup ya da kisi sadece müzikle ilgilenir.böyle saçma sapan aç1klamalar yapmaz.ben aç1klaman1n türkiye aleyhine olmas1n1 k1nam1yorum.bu baska herhangi bi grup ya da kisi için de söölenebilir.müzik yap1cak adam efendi gibi yap1cak müziini.yap1cak ve yas1ycak kafas1n1.müzik yap1cak adam1n ruhu yap1cag1 müzikten ibarettir.yani kendisi müziin kendisi olmustur bi saatten sonra.uurasmaz.careless.tamam1yla.
    thom yorke a soruyolar:
    kurt cobain için ne düsünüyosun?
    thom:
    öldü.
    bu kadar basit.
    sadece yapt11nla ilgilisindir.baska hiç bi siyle degil.
    arkadas1m benim problemim aç1klamayla felan degil.sövüp saysa nolcak yani.çok da t1n.olay o degil.
    gerçek degiller.performancer dan öteye gidemezler.fos lar.hiç bir içerikleri yok.insanlar1n duygular1n1 kullan1yolar.sadece kulan1yolar ve çöpe at1yolar.k1çlar1n1 baslar1n1 açarak tav1r ald1klar1n1 san1yolar.geçin bunnar1 siz.
    system of a down sadece performancer bi group tur. baska da bi siy yok!
Bu konunun tüm mesajları