Sağol link için...Ama şu an indiremeyeceğim ,kotayı aştım bu ay :)))
Sahne performanslarına kötü diyemem ben açıkçası...Radiohead konusunda bir şey söyleyemeyeceğim çünkü dinlediğimi söyleyemem ,sadece bir kaç şarkılarını duymuştum ,güzel şeylerdi ama dinlediğim tarz değil...Power Metal hastasıyım ben ,Iced Earth ,Blind Guardian falan... :)
Sahne performansları hakkında söylediklerin ,dediğim gibi, senin görüşlerin ve saygı çerçevesini aşmadan ,kıyaslama yaparak dile getirmişsin...Zaten onu anlatmaya çalışıyorum ya, olması gereken bu...Eleştiri ama saygı çerçevesinde ,küfürle değil...