bence bu olayı siyasi değerlendirmemeliyiz... neden??
çünkü her iki halka da aynı şeyler söyleniyor:onlar bize soykırım yaptı ... ermeniler de türkler de bunu diyor... ve çoğu kişi gerçekte neler oldu bilmiyor ...
ve ayrıca şöyle birşey var: düşman olan iki halk değil , iki devlet.
bunu unutmamak lazım.şu an çoğumuz ermenilerden nefret ediyorsa,bu bizim büyük devlet adamlarımız yüzündendir... aynı şey ermeniler için de geçerli.
ve asıl derdimiz olan müziğe geçelim.çok fazla dinlemesem de bazı şarkıları güzel olan bir grup soad. ve siyasi düşünceleri beni zerre ilgilendirmiyo.