Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • manu • 4 Şubat 2006 12:37 • #493445
    ben kesinlikle çok beğeniyorum bu grubu diyebilirim ki yeni dönemin en iyi rock grubu,onları dinlemeden yapamam fakat,yaptıkları bence stratejik bir hata.dünya görüşü sınırlı olan insanların Türkiyeye ya da herhangi bir ülkeye misyonları dışında saldırıda buluunması ya salaklıkla,ya da menajer hatasıyla açıklanır.hiç gerek yoktu böyle bir şeye ,düşmanlığınız içinizde kalsın
Bu konunun tüm mesajları