Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

system of a down, Türkiye, dinlemek, neden, falan, filan.....

  • -CheTe • 4 Şubat 2006 22:51 • #493472
    adamlar iyi müzik yapıyolar harbiden.ama şu saçma sapan düşünceleri olmasa.o yüzden bırak konserine gitmeyi cd sini bile almam...
Bu konunun tüm mesajları