Aslında arkadaşlar gülüyoyorsunuz ama ne kadar ciddi bir konu... Halk ve devlet sizleri böyle tanıyor(benim öyle tipim yoktur onun için kendimi ayırıyorum)...Bu sizler için yani siyahı ve rock metal müziği sevenler için son derece tehlikeli.. İnsanlara ikisinin aynı olmadığını anlatmalısınız... Biliyorsunuz ki satanizmin içine cinayetler kan giriyor...İnsanların size katil öcü diye bakmalarını istemezsiniz değil mi?