Satanistlerin belirgin özelliklerini söylemiş,her siyah giyen satanisttir dememiş.Yakın bi tanıdığımızın 15-16 yaşındaki kızı satanistlerin eline düşmüştü ,kızlarını zor kurtarmışlardı,şimdi kız ailesine düşman oldu,okulu bıraktı,4 kere intahara kalkıştı. Satanistlerden uzak durmak lazım.