benim de 'her metalci satanist diğildir ama her satanist metalcidir' gibi saçma sapan bir tezim vardı küçükken; bu tez çoktan çürüdü tabii. yok böyle bi şey; hiç ama hiç ilgisi yok hem de...
satanizm gayet sıradan bir din. hele ki dini islamiyet olan insanların bunu tabii karşılamaları gerekir; çünkü allah varsa şeytan da var; ve şeytanın bizden kat kat üstün güçleri var. satanizm denen de şeytana tapmaktan ibaret diğil; yeryüzünde o kadar çok din var ki; bunları biraz karıştırırsanız bi çoğu cazip gelebilir size ve satanizmin mantığını daha iyi kavrarsınız.
he ben burda satanizm propagandası yapmıyorum tabii, onaylamıyorum da... burda komik olan; korkudan büzüşmüş insanların cahilce çıkarmış oldukları belgeler... gerçekten komik...