Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SATANİSTLERİN BELİRLEYİCİ ÖZELLİKLERİ

  • Single_FACTOR • 9 Ekim 2005 21:09 • #486952
    soyutlayın burdan kendinizi

    İnsanlara ikisinin aynı olmadığını anlatmalısınız...

    Oldu olacak seminerler düzenleyelim yurt çapında bu lekeyi temizleyelim.
  • superman • 9 Ekim 2005 21:26 • #486953
    soyutlayın burdan kendinizi

    heheheeheheheheh
  • beeftech • 9 Ekim 2005 22:19 • #486955
    e yuh a.k... ramazan ramazan satanistten konu acmısınız
    satanizm: seytanın tüm pisliğinin insanda yansımasıdır...
  • death_glory • 10 Ekim 2005 05:50 • #486970
    benim de 'her metalci satanist diğildir ama her satanist metalcidir' gibi saçma sapan bir tezim vardı küçükken; bu tez çoktan çürüdü tabii. yok böyle bi şey; hiç ama hiç ilgisi yok hem de...

    satanizm gayet sıradan bir din. hele ki dini islamiyet olan insanların bunu tabii karşılamaları gerekir; çünkü allah varsa şeytan da var; ve şeytanın bizden kat kat üstün güçleri var. satanizm denen de şeytana tapmaktan ibaret diğil; yeryüzünde o kadar çok din var ki; bunları biraz karıştırırsanız bi çoğu cazip gelebilir size ve satanizmin mantığını daha iyi kavrarsınız.

    he ben burda satanizm propagandası yapmıyorum tabii, onaylamıyorum da... burda komik olan; korkudan büzüşmüş insanların cahilce çıkarmış oldukları belgeler... gerçekten komik...
  • Serpent_King • 10 Ekim 2005 05:58 • #486971
    Satanistlerin kedi kurban etmelerinin sebebi kedi akyuvarlarında bulunan a.b.v proteinin insan vücudunda farklı tepkimlere girerek alyuvara dönüşmesi ve satanistte bir takım sezilerin ortaya çıkmasıdır.Bundan başka bir neden yok.

    Kaykak www.hell.com
  • death_glory • 10 Ekim 2005 06:01 • #486972
    Zuhahaah geyiğe bak ya!! ''Toplu halde sex'' zuhahahaha baba bi aklına getirsene siyah giymiş 20 insan bi arada ..... Puhahahhaa


    giyinmiş olduklarını sanmıyorum. (abazan smiley)

    belki eşcinsellik de bu şekilde doğmuştur; (bkz.kimin eli kimin cebinde) satanistler sayesinde, günah keçisi oldular ya artık böyle bi iddiaya hiç şaşırmam:)
  • Serpent_King • 10 Ekim 2005 06:12 • #486974
    Şahan son programının bitişine Slayer koymuştu o zaman şahan da satanist...demek ki satanist yau bırak..
  • andresson • 10 Ekim 2005 11:51 • #486977
    Hezzihill = Hazy Hill olmasın ? Kültürlü polisim benim.

    "KARANLIĞIN EFENDİSİ! BEN HAZIRIM, SENİN GÜCÜNÜ HİSEDİYORUM, BEN ŞEYTANIN SAHİPLENDİKLERİNDEN BİRİSİYİM, SELAM ŞEYTAN" deyin.

    O da aleyküm selam der kolonya filan tutulur aman ya salak bir yazı..
  • superman • 10 Ekim 2005 11:55 • #486978
    "e yuh a.k... ramazan ramazan satanistten konu acmısınız
    satanizm: seytanın tüm pisliğinin insanda yansımasıdır..."

    ahan da işte budur.
  • Lucifer77 • 10 Ekim 2005 15:03 • #486982
    bu konu harbiden sosyolojik bi konu..zaten sorun eğitimsizlikten doğuyor..devletin bile kendini eğitememiş insanlarla dolu oldugu malum..metal dinleyen insanlara satanist damgasını vurmak sadece bu ülkede gecerlidir..ne yazık ki bu tabu biraz zor yıkılır..