benim de 'her metalci satanist diğildir ama her satanist metalcidir' gibi saçma sapan bir tezim vardı küçükken; bu tez çoktan çürüdü tabii. yok böyle bi şey; hiç ama hiç ilgisi yok hem de...
satanizm gayet sıradan bir din. hele ki dini islamiyet olan insanların bunu tabii karşılamaları gerekir; çünkü allah varsa şeytan da var; ve şeytanın bizden kat kat üstün güçleri var. satanizm denen de şeytana tapmaktan ibaret diğil; yeryüzünde o kadar çok din var ki; bunları biraz karıştırırsanız bi çoğu cazip gelebilir size ve satanizmin mantığını daha iyi kavrarsınız.
he ben burda satanizm propagandası yapmıyorum tabii, onaylamıyorum da... burda komik olan; korkudan büzüşmüş insanların cahilce çıkarmış oldukları belgeler... gerçekten komik...
Satanistlerin kedi kurban etmelerinin sebebi kedi akyuvarlarında bulunan a.b.v proteinin insan vücudunda farklı tepkimlere girerek alyuvara dönüşmesi ve satanistte bir takım sezilerin ortaya çıkmasıdır.Bundan başka bir neden yok.
Zuhahaah geyiğe bak ya!! ''Toplu halde sex'' zuhahahaha baba bi aklına getirsene siyah giymiş 20 insan bi arada ..... Puhahahhaa
giyinmiş olduklarını sanmıyorum. (abazan smiley)
belki eşcinsellik de bu şekilde doğmuştur; (bkz.kimin eli kimin cebinde) satanistler sayesinde, günah keçisi oldular ya artık böyle bi iddiaya hiç şaşırmam:)
bu konu harbiden sosyolojik bi konu..zaten sorun eğitimsizlikten doğuyor..devletin bile kendini eğitememiş insanlarla dolu oldugu malum..metal dinleyen insanlara satanist damgasını vurmak sadece bu ülkede gecerlidir..ne yazık ki bu tabu biraz zor yıkılır..