Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SATANİSTLERİN BELİRLEYİCİ ÖZELLİKLERİ

  • lost word • 29 Kasım 2005 20:39 • #489659
    yoksa biz kardeşmiyiz!

    hakkaten arkadaş cok sıkı bi laf yapmış..iyi demiş..snnna kadar destekliyorum..yürü beeaa kim tutar seni!
  • death_glory • 30 Kasım 2005 00:50 • #489672
    e bendemi satanistim o zaman!

    sevgili death-glory nin satanistlikle ilgili hikayeleri çok küçüklüüüne dayanır arkadaslar aslında...bu konuda sizlerle paylasmak istediim çok fazla hikaye var aslında ama can güvenliimi tehlikeye atmış olurum:) ahhh death-glory ahhhh hatırlarsan hep boklukların bizim üstümüze kalırdı taaa ki o gün dersteki kahramanlııına kadar:HOCAM BEN YAPTIM...zuhahahaha.....


    hail mary ve ben de satanistiz itiraf etmek gerekirse, hatta ben satanizmin virütik olduğu kanısındayım, cinsel yolla bulaşabiliyo. biz de çok aykırı giyiniyoruz zaten, hail mary ortaokuldayken hep eteğini katlardı, bi de sarı botları vardı onun, kıskanıp ben de almıştım aynısından. bi de okulda herkes bizi kıskanıyodu, asiyiz ya hani ondan... bi de bi gün 19 mayıs çalışmalarındayken, teypteki marşı çıkarıp yerine kurban kaseti koymuştuk, bütün bi semt kurban dinlemişti, kurbanın inanmadan yaşanmaz diye bi şarkısı vardı sonra bi de işte öyle...
  • hail mary • 30 Kasım 2005 01:43 • #489675
    e bendemi satanistim o zaman!

    deathin çizdiği resimler hocanın eline geçince satanist ilan edildiğimiz o yıllarda mahallemize gelen uzun saçlı çocuğa vurulmuştu bizim death...o zamanlarda basladı uzun saçlı zaafı madem bu kadar çok seviyosun neden 10 yasından beri besleme gibi dolaşıyosun....
    nihahaha:))))
  • death_glory • 30 Kasım 2005 01:53 • #489677
    e bendemi satanistim o zaman!

    bi de önlüğünün altına çilekli tayt giyenler vardı hey gidi günler...
  • aysen • 3 Aralık 2005 22:09 • #489773
    yoksa biz kardeşmiyiz!

    laf ide sizene arkadaslar yazıktır onlar zaten bitmiş insanlar birde biz vurmaylım.
  • luthien-zeynep • 6 Aralık 2005 17:04 • #489870
    e bendemi satanistim o zaman!

    uff ya bırakn artk bu muhabbetleri sataniste benziyo olmak satanist olmk demek degil bunu zatn herkes bilyo baska seylrdn bahsedn mesela satanistlern aynlrde falan dinledkleri metal turu neydi biri bana soyleyeblrmi ayrıca bunu merak etyo olmm bnmde satanst oldgmu belrtmez
  • lost word • 6 Aralık 2005 18:17 • #489875
    e bendemi satanistim o zaman!

    yok canım..estagfurullah..kim demiş satanistsin diye..ama bi fikrim yok..black olabilir belki..
  • narcolepticcc • 6 Aralık 2005 19:07 • #489876
    PEOPLE LIKE U NEED TO F*CK BY PEOPLE LIKE ME GOOD/F*CKERS!

    alayi züttürükler takimi.gölgelerinden korkan zibidiler.beyin hücrelerine fiskirttiiminin dürdaneleri.sekilsiz tayyareler.ayrica öküz gibi böürerek bi halt ettiini sanan sümpürükler.ulan manda misin be.böüremez mi saniyon lan baskalari.death mi lan bu ?sen ölüm görmemissin aslanim.ölüm büzüüne bi yanassin bak nasil böürüceksin manda gibi.böürtürler adami!böüremeyenleri de canim ülkemin karanlik kanli sokaklarinda fena böürttüler.satanlarini sattiiminin.töbe töbeeee!
  • we_die_alone • 6 Aralık 2005 22:26 • #489893
    e bendemi satanistim o zaman!

    valla benimde basıma geldi ama sırf dinlediğim müzik yüzünden oldu.. size satanist diyenlere aynen su vewabı werin : ''seytanı ve satanisti sikeyim,ben ibne miyim ki bir pentegramın pesine düseyim,seytana tapıp ayin yapanları becereyim''işte bu hadi bakalım cewap versinler sizin inancınızdan şüphe etsinler kıçları yiyosa:D ya bırakın be herkes müzik dinliyo ama seytana niye tapayım ki gelsin o bana tapsın:Dben ondan daha üstünüm:D siklemeyin satanistleri:D kedi kesiyorlar bi de onların ayini var ya öldürüyor beni kendilerince hristiyanlığa karsı yaratılmış bir şeyi müslümanlığa lanse ediyorlar o zaman siyah giyinip siyah oje sürenler kendini satanist diye görülüyorum diyorsa yandık:D:D hiç bişeyden haberleri yok demekki bi satanistliin özünü öğreninde soora kedi kesin ne halt yiyorsanız yiyin.hatta bizim arkadaki kedileride veririm size martta çok ses çıkarıolarda şimdi bunu da anlamazsınız seytanın bi hareketi düsünürsünüz:Dhadi acıklayayım bari de kısa kesip gideyim çoğunuz biliyor ki kediler mart ayında ciftleşiyorlar o yüsden ses çıkaRIyOrLar:Dterbiyesizler:Dhadi siyah oje sürüp sadece rahat rahat taksimde dolasıyorum deyip ama satanistligin ne kadar ağır bisey olduğunu ve bunun hakkında soğancık kadar bilgiye sahip olmayan insanlar:dhadi yürüyün bir kedi daha kesin o ufak var olduun sandığınız beyninizi seytana teslim edin:d
  • miami_karpuzu • 6 Aralık 2005 23:57 • #489900
    PEOPLE LIKE U NEED TO F*CK BY PEOPLE LIKE ME GOOD/F*CKERS!

    bende bu topice 100. mesajı atıyorum. attim.