Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SATANİSTLERİN BELİRLEYİCİ ÖZELLİKLERİ

  • death_glory • 30 Kasım 2005 00:50 • #489672
    e bendemi satanistim o zaman!

    sevgili death-glory nin satanistlikle ilgili hikayeleri çok küçüklüüüne dayanır arkadaslar aslında...bu konuda sizlerle paylasmak istediim çok fazla hikaye var aslında ama can güvenliimi tehlikeye atmış olurum:) ahhh death-glory ahhhh hatırlarsan hep boklukların bizim üstümüze kalırdı taaa ki o gün dersteki kahramanlııına kadar:HOCAM BEN YAPTIM...zuhahahaha.....


    hail mary ve ben de satanistiz itiraf etmek gerekirse, hatta ben satanizmin virütik olduğu kanısındayım, cinsel yolla bulaşabiliyo. biz de çok aykırı giyiniyoruz zaten, hail mary ortaokuldayken hep eteğini katlardı, bi de sarı botları vardı onun, kıskanıp ben de almıştım aynısından. bi de okulda herkes bizi kıskanıyodu, asiyiz ya hani ondan... bi de bi gün 19 mayıs çalışmalarındayken, teypteki marşı çıkarıp yerine kurban kaseti koymuştuk, bütün bi semt kurban dinlemişti, kurbanın inanmadan yaşanmaz diye bi şarkısı vardı sonra bi de işte öyle...
Bu konunun tüm mesajları