Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SATANİSTLERİN BELİRLEYİCİ ÖZELLİKLERİ

  • hail mary • 27 Kasım 2005 00:14 • #489501
    e bendemi satanistim o zaman!

    sevgili death-glory nin satanistlikle ilgili hikayeleri çok küçüklüüüne dayanır arkadaslar aslında...bu konuda sizlerle paylasmak istediim çok fazla hikaye var aslında ama can güvenliimi tehlikeye atmış olurum:) ahhh death-glory ahhhh hatırlarsan hep boklukların bizim üstümüzde kalırdı taaa ki o gün dersteki kahramanlııına kadar:HOCAM BEN YAPTIM...zuhahahaha.....
  • smellslikekurt • 27 Kasım 2005 01:15 • #489508
    e bendemi satanistim o zaman!

    öyle demeyin yaw...
    Hakkat millet bize satanist gözüyle bakıyo...
  • lost word • 28 Kasım 2005 19:07 • #489619
    e bendemi satanistim o zaman!

    ayy sorma yaa annem bna tip muamelelerde bulunmaya başlamıştı bi ara "ne bu simsiyah..satanist gibi..çıkar şunları! giy kız gibi pembe şeyler renkli şeyler" falan diodu ! inanılmaz!!! ama artık alıştılar..tepki göstermiyolar surat asmaktan başka :D ehe ewde özerk devlet gigi bişeyim :DD harika yaa ..ama işin hoş kızmı benim bursa da bu halde gezebildiim mekan yok..yolda sap sap yürürken "off cok asiiii " laflarına maruz kalmak hiç hoş degil. kafasız bi şehir bursa..evet smellslikekurt ! cok cok haklısın ama ne var ki bu degişmez!! çarsaflı teyzemler yanlarından gecerken "tööbeee " demeye devam etcekler :S
  • lost word • 28 Kasım 2005 19:11 • #489620
    e bendemi satanistim o zaman!

    nofx bile anlamış!:d diyorum kalsın bu vatandaş diye ama ..
  • lost word • 28 Kasım 2005 19:14 • #489621
    e bendemi satanistim o zaman!

    yemişim ben o milletin gözünü be! nasıl bakçaklarını bilmiyolar işte..yaw bi kerem bni tanımıyolarsa hakkımda ne düşündükleri beni hiç baglamaz..tabi ki tutup da beni rahatsız etmeye kalkmazlarsa..
  • smellslikekurt • 28 Kasım 2005 19:28 • #489624
    yoksa biz kardeşmiyiz!

    aynen lost word ne diyim!!!
    Normal bi kız gibi renkli şeyler giymeliyiz ebeveynlere göre!!!
    Hele siyah ojelerim!!
    Siyah kıyafetlerim,
    Gümüş takılarım,
    Gözümdeki siyah kalem,
    Dudaklarımdaki siyah ruj,
    Yüzümdeki delikler,
    Ve ROCK METAL cd lerim yüzünden başım belada!!!!

    kaşında peercing var diye satanist damgası yemeyen kaç kişi vardır acaba
    ?...
  • Linwe_Tiwele • 29 Kasım 2005 00:02 • #489631
    yoksa biz kardeşmiyiz!

    evet anlıyorum çok dertlisin.. bi de resmini falan koy bari şuraya.. vay bee ne karizma tipe bak falan desin millet , havan olur.. geçer yaa bunlarda geçer =))
  • CaFeiN • 29 Kasım 2005 04:06 • #489645
    yoksa biz kardeşmiyiz!

    satanizm denen saçmalığa inanan "insanlar" bence şimdiden sıcak bi yerde idmana başlasınlar gittikleri yerde hava çok sıcak olacak

    bravo katılıyorum sonuna kadar...
  • biittersweettt • 29 Kasım 2005 13:17 • #489651
    e bendemi satanistim o zaman!

    selammm... ya BENDE OLDUKÇA AYKIRI GİYİNİYORUM... AMA BASKALARIYLA DALGA GEÇEREK.. BU ÖNYARGIYI KALDIRAMAZSIN...AYRICA SATANİSTLER ASLA SİZİN GİBİ DAVRANMIYO..BURDAKİ İZLENİMLERİN ÇOGU YANLIŞ SİYAH GİYİNEBİLİRLER AMA NORMALİDE VAR ....
  • biittersweettt • 29 Kasım 2005 13:21 • #489653
    yoksa biz kardeşmiyiz!

    süper ya burda gördügüm en iyi cevap aynen katılıyorum..