ayy sorma yaa annem bna tip muamelelerde bulunmaya başlamıştı bi ara "ne bu simsiyah..satanist gibi..çıkar şunları! giy kız gibi pembe şeyler renkli şeyler" falan diodu ! inanılmaz!!! ama artık alıştılar..tepki göstermiyolar surat asmaktan başka :D ehe ewde özerk devlet gigi bişeyim :DD harika yaa ..ama işin hoş kızmı benim bursa da bu halde gezebildiim mekan yok..yolda sap sap yürürken "off cok asiiii " laflarına maruz kalmak hiç hoş degil. kafasız bi şehir bursa..evet smellslikekurt ! cok cok haklısın ama ne var ki bu degişmez!! çarsaflı teyzemler yanlarından gecerken "tööbeee " demeye devam etcekler :S