angus young'ın "rock şeytanın müziğidir." dediğini bilmiyodur
Yani Angus Young'ın dediği doğrudur ,tartışma kabul etmez ha??
Boşverin Satanistler yapsın ayinlerini dinde zorlama yoktur...En azından benim dinimde(Bkz.islam)...İnadına siyah giyin , inadına sert dinleyin ama çevrenize saygılı olduktan sonra zaten o imaj ortadan kalkıyor...Kendimden biliyorum yani...Annem babam azmı tırsmıştı benim için ilk metal dinlemeye başladığım zamanlarda:)) alıştılar sonra...