Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SATANİSTLERİN BELİRLEYİCİ ÖZELLİKLERİ

  • fizban • 19 Ekim 2005 23:54 • #487503
    lucifer nickli bi üyede yazmış:-)
    ilk mesaja cevabım: komedi
    99 yılından sonra her kes bilsinki satanistler gizlendi. artık öyle siyah falanda pek giymiyorlar(tabe özentilerini bilemem ama orjinalleri diyelim trend olsun ehem:-P)gayet normal insanlar gibiler günlük hayatta. böylece daha az dikkat çekiyor ve daha rahat yapıyorlar yapacakları harketleri. (len tıpkı bizim bi siyasi partimiz gibi yinle dinle kafayı bozmuş olanından ya nese..) bu araştırmayı kim yaptıysada saçmalamış ne diyim..
  • kilisli • 20 Ekim 2005 01:43 • #487510
    Ama bence biraz yanlışlar:Şu güzelim hayatı ne diye karartıp kötülüge vuruyorlar ki?Ne gerek var yani sen hep mutlu ol cocukların torunların olsun dunyayı dolas.Ne isin var ayinlerde.
    Ha birde zavallım kedilerden ne istiyosunuz.Gidin sivri sinek filan oldurun.
  • SimsiyaH • 23 Ekim 2005 09:48 • #487717
    harbiden rezillik yaa.en komiğide planladıkları eylemler..kaşıkçı elması falan..komik yani:)
  • psycho_cat • 23 Ekim 2005 09:55 • #487718
    imamlarda siyah giyiyor...düşünmek lazım pohaha
  • japon506 • 23 Ekim 2005 18:00 • #487724
    abi bn buna bi tarafımla gülerim ya puhaha falan yani
  • -TormentoR- • 24 Ekim 2005 00:45 • #487749
    ben satanistim.
  • Serpent_King • 24 Ekim 2005 05:30 • #487751
    ben de çok taş bi kızım eğer satanistsen ciddi bi beraberlik için var mısın ? AOISFDHAOIFHIFQ')(RHHOPWJrptgoewrgökerpge
  • -TormentoR- • 24 Ekim 2005 19:02 • #487785
    ben eşcinselim ama... iyi arkadaş olabilirz bak. hadi gel bu akşam kediler benden.
  • davulist 35 • 25 Ekim 2005 09:01 • #487817
    yok abi kediler benden,bırakmam size.komsunun bi düzine kedisi var,enikte getiririm.
    bu arada sen amma hamaratsın;hem satanist hem eşcinsel falan bravo yani.kendini geliştirmişsin :)
    oldunmu bi tanesinden olacan kendini ona verecen,böyle iki şey birden iyi olmaz.
  • Holy_Bastard • 1 Kasım 2005 12:27 • #488103
    angus young'ın "rock şeytanın müziğidir." dediğini bilmiyodur


    Yani Angus Young'ın dediği doğrudur ,tartışma kabul etmez ha??

    Boşverin Satanistler yapsın ayinlerini dinde zorlama yoktur...En azından benim dinimde(Bkz.islam)...İnadına siyah giyin , inadına sert dinleyin ama çevrenize saygılı olduktan sonra zaten o imaj ortadan kalkıyor...Kendimden biliyorum yani...Annem babam azmı tırsmıştı benim için ilk metal dinlemeye başladığım zamanlarda:)) alıştılar sonra...