Ama bence biraz yanlışlar:Şu güzelim hayatı ne diye karartıp kötülüge vuruyorlar ki?Ne gerek var yani sen hep mutlu ol cocukların torunların olsun dunyayı dolas.Ne isin var ayinlerde.
Ha birde zavallım kedilerden ne istiyosunuz.Gidin sivri sinek filan oldurun.