Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SATANİSTLERİN BELİRLEYİCİ ÖZELLİKLERİ

  • superisi_89 • 15 Ekim 2005 11:41 • #487159
    bir dakka bir dakka...simdi benim ugurlu sayim 7'dir.forma numaram yillardir hep 7 oldu ve hic de degismedi.ayrica ayin 13'unde dogdum ve cuma gunu dogmusum..ve 13 benim en sevdigim rakamdir.benim icin yeri farkli.sonracigima siyah ve kirmzi giyinirim ki ozelllikle siyah cogunlukta.sonra garip garip resimlerin yazilarin isaretlerin yazili oldugu kiyafetlerde giyerim ki bunlari cogu zaman ben bile anlayamam(ama hos gorunuyorlar napiyim),baslikli ya da kapsonlu her neyse iste ole sweat,t-shirt falanda giyerim,ee metal muzik de dinliyorum dolayisiyla bu tarz yerlere sik sik gidiyorum.ne yani simdi ben satanist mi olmak zorundayim?ya da yari satanizt falan mi?boyle satanistlige egilimi olan biri falan mi olmam gerek.?cok komik ya.....
  • venom • 15 Ekim 2005 13:19 • #487166
    Şebek (Köprüaltı) şebekte satanist yayınmış :-D rock marketinde neden kapatıldıı belli
  • Serpent_King • 15 Ekim 2005 23:23 • #487179
    evet hatta kerry king le heff hanniman kavga etmişler tom araya girmiş barışmışlar..
  • hcancik3 • 15 Ekim 2005 23:53 • #487183
    butun SATANİSTLERİN .......

    rezillikten de ote,sacmalik,bilmemne işi yani silmesinler diye bişi yazamıyorum.
  • superman • 16 Ekim 2005 03:55 • #487197
    ulan deli etmeyin adamı.rockmarket başka bi projeye girileceği için bitirilmiş.

    ister kabul edin ister etmeyin,veya bazı dandeldenyolar bunu yoz bu biçimde anlatmaya çırpındığı için kışkırın,bu gruplar şeyana sempati duyarlar.bunu bilmeyen ben rock seviyorum rock biliyorum demesin.bunu bilmeyen nazareth'in "sold my soul" şarkısnı dinlememiştir.en kral rock albümlerinden razamanaz'ı bilmiyodur.angus young'ın "rock şeytanın müziğidir." dediğini bilmiyodur.bunu reddeden hayal kırıklığına uğramaktan korkuyodur.

    ha bu,rock'a b.k atmaya çalışmayı haklı çıkarmaz.çünkü b.k atmaya çalışmak,acizliktir.hele o dosyanın öyle hazırlanması,bizi kimlerin koruduğu konusunda beni derin derin düşündürür.aslında kimse bizi korumaya çalışmıyor,birileri bizi tektipleştirmeye çalışıyor,sentetik bir din anlayışına hapsediyor.rock dinlemek kimseyi satanist yapmaz,rock dinlemeyi bırakmak da kimseyi müslüman yapmaz.

    öte yandan,benim çocuğum olsa,ona dinlemesi için black sabbath cd'si vermem.rahmaninov veririm,chat baker veririm,lionel ritchie veriririm,münir nurettin selçuk veririm.bunlar çok daha fazla müzikal his taşır çünkü.

    bunları yazdım fakat ,nazareth'in hastasıyım,bas gitarın ustasıyım.ne dinlediğimi sorguladım sadece.
  • as well as • 16 Ekim 2005 17:28 • #487222
    *****Guruba dahil her üyeye bir Mitolojik isim verilir. Özellikle Yunan tanrı ve tanrıçalarının isimleri ile mitolojik kahramanların isimleri verilir.*****
    atalarım selanik göçmeni olduğundanmıdır bilmem ama yunan mitolojisine ve mitolojik kahramanlara ilgim vardır.sık sık onlala ilgili birşeyler okurum ve çantama birçok yunan tanrı ve tanrıçasının ismini yazmıştım... şimdi beni görenler (birde o gün siyah giyindiysem) hemen satanist mi sanacak.. bu mu yani ne g*tçe bir düşünce anlayışı birde büyükler ailelerimiz öğrensin bunları da paranoyalıklarının dozajını arttırsınlar di mi? bu sefer kesin zıçtıgh....
  • death_glory • 17 Ekim 2005 12:37 • #487273
    bugün dersanede çok sevdiğim, saydığım bir öğretmenimiz heavy metaldan bahsetmeye başladı; neyse sesimi çıkarmadım, kimliğimizi belli etmiyelim yani (:D)... sözünü de, 'heavy metalin bi üst formu satanizm' şeklinde tamamlayınca alllaaaaah dedim yangın yaniyo:P hocam ne alakası var diye çıkıştım, başladı konuşmaya yok nakşibendiler gibi kendilerinden geçiyolarmış, yok gubidik sesler çıkarıyolarmış, müzik insanı korkutmamalıymış..... hiç bu kadar sinirlenmemiştim, hocam dedim sizin ******* ********* *****? ama bunu içimden söyledim, çünkü dersanemizde sıkı yönetim hakim, dışımdan söyleseydim direk atılırdım... bi de rakınkoktaki piyirsinkli tiplerden bahsetti, hocam dedim o bi heavy metal konseri diğil ki, herif 'canım heavy metal konserlerinde de bulunduk' bok püsür bana bilgiçlik tasladı bi de.........:DDD gülüyorum ama sinirden:DDD
  • nönü • 17 Ekim 2005 12:47 • #487277
    ben ozaman??

    ben 13 ocak doğumluyum.6 çok seviyorum.siyah severim.satanistmi oldum yani........
  • cc_baran • 17 Ekim 2005 13:39 • #487279
    E şimdi bu yukarda yazanların neredeyse hepsi doğru.
    Her metalci satanist değildir ama her satanist bir şekilde metal müzikle bağlantılı oluyo.
    Valiliklerin, emniyet müdürlüklerinin bu konudaki genellemelerine saldırmayı saçma bulmaya başladım şu aralar. Evet rock kültürüne olan yabancılıkları ve özellikle son hükümetin ideolojisi sonucu oluşan cehaletleri onları bu tip konularda komik durumlara düşürüyor ama biraz düşünürsek satanik mevzulara eğilimli tipler de hep metal müzik dinleyenlerden çıkıyor.

    Haksız mıyım ?? Elbetteki değilim.
  • Serpent_King • 17 Ekim 2005 21:09 • #487311
    Bu şeye benziyo her intihar eden adamın ayakkabı giymesine benziyo...

    böyle saçma bişey olur mu ya..