Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SATANİSTLERİN BELİRLEYİCİ ÖZELLİKLERİ

  • psycho_cat • 13 Ekim 2005 23:02 • #487094
    satanism ustası dururken çırağa tapmaktır. muhaha ya kabul et ya da etme be.
  • ArchangeL666 • 13 Ekim 2005 23:28 • #487095
    o tabunun yıkılması gerçekten zor dediğin gibi.. adamlar satanistlerden bahsederken iron maiden ın konser kayıtlarını gösteriyolar.. darwin e satanizmin ana fikrini oluşturdu diyolar.. bu düşüncede giden insanlar olduğu sürece metal müzik dinleyenlere sapık gözüyle bakılması gayet normal..
  • atesce • 14 Ekim 2005 03:25 • #487108
    SU HELL sitesi manyak bise--bi girmedim gitti-----uye misn?
  • sorum_suz • 14 Ekim 2005 10:46 • #487114
    puhahahahah satanizm in ilkeleri de süpermiş
    bi de sonunda yazmışlar
    "Katkılarından Dolayı Güvenlik Şube Müdürlüğü'ne Teşekkür ederiz."
    biz mi? bizde teşekkür ediyoruzz.. devam edin...
  • grungeforever • 14 Ekim 2005 13:52 • #487117
    Geçen tanımadığım biri bana sen hap mı kullanıyon dediydi ya:)
  • angelmoon • 14 Ekim 2005 14:57 • #487126
    cocugunuz rock ve metal music özelliklede black sabbath led zeppelin gibi grupları dinliyorsa satanizme sepmati duyuyor olabilir
  • death_glory • 14 Ekim 2005 15:02 • #487127
    çocukların bizi sevmesinden büyükler nefret ediyor.

    tom araya
  • september12 • 14 Ekim 2005 17:25 • #487132
    ne desem boştur...lakin geçen metroda iki salağın konuşmasını aynen aktarıyorum;
    -abi adam çekmiş siyahları geziyo ortalıkta kimsede bişey demiyo...
    -hı belli herif satanistmidir nedir ya...
    -kesin öyledir pis pis geziyor ortalıkta...

    benim sinir olduğum olay her siyah giyen insanın satanist diye yorumlanması
  • Ayrton Senna • 14 Ekim 2005 19:28 • #487134
    nolamaz bende satanistim :)... geçen yıl dersane numaram bile 666 ydı...
    dersane bile mimlemiş demek ki beni...
  • nönü • 15 Ekim 2005 10:06 • #487154
    şöyleki............

    pislik,rezillik,saçmalık,..vs..(terbiyem musade etmiyor) arkadaşlar benim bi arkadaşımın hayatını kararttı bu satanızm denen şey.......bunu en iyi ben bilirim.. siz siz olun sakın ha !!anlatmak isterdim ama çok uzun bi hikaye daha doğrusu dram.........