o tabunun yıkılması gerçekten zor dediğin gibi.. adamlar satanistlerden bahsederken iron maiden ın konser kayıtlarını gösteriyolar.. darwin e satanizmin ana fikrini oluşturdu diyolar.. bu düşüncede giden insanlar olduğu sürece metal müzik dinleyenlere sapık gözüyle bakılması gayet normal..