sevgili death-glory nin satanistlikle ilgili hikayeleri çok küçüklüüüne dayanır arkadaslar aslında...bu konuda sizlerle paylasmak istediim çok fazla hikaye var aslında ama can güvenliimi tehlikeye atmış olurum:) ahhh death-glory ahhhh hatırlarsan hep boklukların bizim üstümüzde kalırdı taaa ki o gün dersteki kahramanlııına kadar:HOCAM BEN YAPTIM...zuhahahaha.....