Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SATANİSTLERİN BELİRLEYİCİ ÖZELLİKLERİ

  • we_die_alone • 6 Aralık 2005 22:26 • #489893
    e bendemi satanistim o zaman!

    valla benimde basıma geldi ama sırf dinlediğim müzik yüzünden oldu.. size satanist diyenlere aynen su vewabı werin : ''seytanı ve satanisti sikeyim,ben ibne miyim ki bir pentegramın pesine düseyim,seytana tapıp ayin yapanları becereyim''işte bu hadi bakalım cewap versinler sizin inancınızdan şüphe etsinler kıçları yiyosa:D ya bırakın be herkes müzik dinliyo ama seytana niye tapayım ki gelsin o bana tapsın:Dben ondan daha üstünüm:D siklemeyin satanistleri:D kedi kesiyorlar bi de onların ayini var ya öldürüyor beni kendilerince hristiyanlığa karsı yaratılmış bir şeyi müslümanlığa lanse ediyorlar o zaman siyah giyinip siyah oje sürenler kendini satanist diye görülüyorum diyorsa yandık:D:D hiç bişeyden haberleri yok demekki bi satanistliin özünü öğreninde soora kedi kesin ne halt yiyorsanız yiyin.hatta bizim arkadaki kedileride veririm size martta çok ses çıkarıolarda şimdi bunu da anlamazsınız seytanın bi hareketi düsünürsünüz:Dhadi acıklayayım bari de kısa kesip gideyim çoğunuz biliyor ki kediler mart ayında ciftleşiyorlar o yüsden ses çıkaRIyOrLar:Dterbiyesizler:Dhadi siyah oje sürüp sadece rahat rahat taksimde dolasıyorum deyip ama satanistligin ne kadar ağır bisey olduğunu ve bunun hakkında soğancık kadar bilgiye sahip olmayan insanlar:dhadi yürüyün bir kedi daha kesin o ufak var olduun sandığınız beyninizi seytana teslim edin:d
Bu konunun tüm mesajları