Türkiye'de satanizm diye bir olay yok zaten. Bir kere hıristiyan olmayan bir ülkede satanizmin olması da beklenemez. sonuçta İsa'ya ve genel anlamda hıristiyanlığa karşı yapılan olay ve ayinlerde satanistler olur. Hiç kur'an'ı baz alıp ta ona hakaret eden satanist görmedim. ayrıca her siyah giyen satanist değildir. Falan filan falan filan pöfff satanistler embesildir.