Şimdi bu konu üzerine "Distinctive Characteristics of the Satanists" başlıklı bir tez yazılarak tartışılabilir ancak. Bu nedenle forum gibi kısıtlı bir alanda bu konuya girmeye çalışmam takdir edersinizki efenüm pek abes kaçar. Özetle şu söylenebilir ki "satanist" dediğimiz kişi kendini şeytana satmış zat-ı muhteremdir. Satanist olmak da öyle sanıldığı gibi kolay değildir. Uzunca bir meşakkatli yol katetmeniz icap edecektir. Bir satanistin the most distinctive characteristic dediğimiz en belirgin özelliği hiçbir şekilde dışarıdan, fiziksel görüntüsüne bakılarak kolaylıkla tanınamamasıdır. Her an her yerde karşınıza çıkabilirler, geceleri yalnız gezmeyin, kıstırıp keserler alimallah yani kedi olmamanız yırttığınız anlamına gelmez. Herneyse tezimi hazırlayıp bitirnce ben haber vercem size. Ayrıntılı bilgiyi ordan alırsınız:P baya bir kafa patlatacam gördüğünüz üzre. Mühim bir mesele ve bilimsel bir çalışmayla açıklığa kavuşturulması gerekiyor ivedilikle. Saygılar sunuyorum.