AngelicA dinlediğim ilk anathema parçasıdır, gruba bağlanmama sebebiyet veren ve yarı uyanıkken dinleyip de ağlayarak uyanmamı sağlamış muhteşem ötesi,feci duygusal şarkı!!!ve tabe diğer anathema parçaları
fliying
one last goodbye
parisiene moonlight
a natural disaster
don't look to far
are you there
lost control
deep
vs vs...
abi aldı başını gidiyoo şarkılar :P
he bi de unutmadan mvö-gece tek geçtiğim şarkılardandır..
daha var ama abartmayalım :))