-
mvö-yalnız şarkı
radiohead-creep
-
DMN'ın tüm slow parçaları desem yalan söylemiş olur muyum?!
Hayır..
-
pearl jam - last kiss
ilk dinleyişte melodisinden neşeli bir havaya kapılırsınız
sonra sözlerini okuyup tekrar dinleyin derim
belki de o yaşadığım dumur yüzündendir beni en çok etkileyen şarkı bu olmuştur
-
tüm mistik müziklerden etkilenirim. benm favorim fatih eser'den DENEME ve BEBEKLER. denemeyi hangi duygularla yazdığını bilemem ama mükemmel bir müzik. söz yok zaten. bebekleri ise depremlerde falan ölen bebeklere yazmış heralde. gogle'da arayın bulursunuz bn tavsiye ederim. çok duygusal bi şarkı
-
ya belki duygusal değil ama beni çok duygulandırıyo you could be mine..
-
anathema tabikiii anyoneanywhere ya da a natural disaster olablr belki..
-
fixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu COLD PLAYYYYYYYYYYYYYYY
-
AngelicA dinlediğim ilk anathema parçasıdır, gruba bağlanmama sebebiyet veren ve yarı uyanıkken dinleyip de ağlayarak uyanmamı sağlamış muhteşem ötesi,feci duygusal şarkı!!!ve tabe diğer anathema parçaları
fliying
one last goodbye
parisiene moonlight
a natural disaster
don't look to far
are you there
lost control
deep
vs vs...
abi aldı başını gidiyoo şarkılar :P
he bi de unutmadan mvö-gece tek geçtiğim şarkılardandır..
daha var ama abartmayalım :))
-
yalnız şarkıyı ilk dinlediğimde 16 yaşımdaydım(yani neredeyse 9 sene önce)boğazımda bi şeylerin düğümlendiğini hissetmiştim...creep için de benzeri şeyler sözkonusudur..yani sana pek bi katıldım.yaşım itibariyle bi de kesmeşeker'den tut beni düşmeden'i ekliyim...okuyan her kim ola ki bu şarkıları dinleye...
-
sezen aksu-gitme
hoobastank-the reason
GOO GOO DOLLS-İRİS
demir demirkan-zaferlerim
aylin aslım-ahh
mor ve ötesi-gece
6. cadde- çalma açmam kapıyı
ağlamak istiyorsanız birebir....