yalnız şarkıyı ilk dinlediğimde 16 yaşımdaydım(yani neredeyse 9 sene önce)boğazımda bi şeylerin düğümlendiğini hissetmiştim...creep için de benzeri şeyler sözkonusudur..yani sana pek bi katıldım.yaşım itibariyle bi de kesmeşeker'den tut beni düşmeden'i ekliyim...okuyan her kim ola ki bu şarkıları dinleye...