-
ben kesinlikle ama kesinlikle guns n roses DONT CRY diyorum axl rose müthiş bi ses ya :((
-
november rain olabilir..çook kazık sormuşsun ama puricim :) bilmiyorum karar veremedim :))
-
wishbone ash - persephone
camel 'ın bütün slowları...
-
etkilenilebilecek duygusal bir parça varsa ve yeşilçam usulu dalga geçilebilecek türden birşey değilse onu mutlaka gary moore bestelemiştir.
-
valla asırı zor bi soru sorulmus... o kadar cok varki... ustelk her tarzda iyi seyler cıkmıs ortaya... skid row i remember you vurmustur beni hep... keza anathema one last goodbye... cok var ya saysak bitmez;)
-
Her ne kadar bu konun başlığının zeka seviyesi biraz düşük olsa da
Offspring - Gone Away
-
duman - haberin yok ölüyorum
duman - yanıbaşımdan
duman - manası yok
kurban - uyut beni
direc-t - hasret (biraz ilginç oldu ama)
daha vardır da Türkçe yine hepsi.
Türkçe rock diyorum başka bişey demiyorum abicim.
-
Anathema olmazsa olmaz.Deep olsun , any one any where olsun, forgotton hopes olsun etkilenmemek mümkün değil.Ama hayatımın şarkısı Muse Muscle Museum demeden de geçemem.
-
neden çoğunluk yabancı........
-
Yok öyle bi "en". :)