Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu zamana kadar etkilendiğiniz en duygusal parça nedir?ühühühü :((

  • garajcıl • 9 Ekim 2005 12:50 • #486921
    ben kesinlikle ama kesinlikle guns n roses DONT CRY diyorum axl rose müthiş bi ses ya :((
  • oqz • 9 Ekim 2005 12:57 • #486922
    november rain olabilir..çook kazık sormuşsun ama puricim :) bilmiyorum karar veremedim :))
  • sphinx_ac • 9 Ekim 2005 14:50 • #486927
    wishbone ash - persephone
    camel 'ın bütün slowları...
  • kkurt • 9 Ekim 2005 14:54 • #486930
    etkilenilebilecek duygusal bir parça varsa ve yeşilçam usulu dalga geçilebilecek türden birşey değilse onu mutlaka gary moore bestelemiştir.
  • anyoneanywhere • 9 Ekim 2005 20:15 • #486949
    valla asırı zor bi soru sorulmus... o kadar cok varki... ustelk her tarzda iyi seyler cıkmıs ortaya... skid row i remember you vurmustur beni hep... keza anathema one last goodbye... cok var ya saysak bitmez;)
  • dexter_holland • 9 Ekim 2005 22:13 • #486954
    Her ne kadar bu konun başlığının zeka seviyesi biraz düşük olsa da
    Offspring - Gone Away
  • re-arranger • 10 Ekim 2005 00:34 • #486963
    duman - haberin yok ölüyorum
    duman - yanıbaşımdan
    duman - manası yok
    kurban - uyut beni
    direc-t - hasret (biraz ilginç oldu ama)
    daha vardır da Türkçe yine hepsi.
    Türkçe rock diyorum başka bişey demiyorum abicim.
  • palmtreeocean • 13 Ekim 2005 15:21 • #487080
    Anathema olmazsa olmaz.Deep olsun , any one any where olsun, forgotton hopes olsun etkilenmemek mümkün değil.Ama hayatımın şarkısı Muse Muscle Museum demeden de geçemem.
  • nönü • 13 Ekim 2005 15:39 • #487083
    neden çoğunluk yabancı........
  • Ktulu • 14 Ekim 2005 00:28 • #487102
    Yok öyle bi "en". :)