Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu zamana kadar etkilendiğiniz en duygusal parça nedir?ühühühü :((

  • -TeUFeL- • 31 Ekim 2005 10:29 • #488067
    abiler absürük bir cevap olcak belki ama şuan piyasada dolaşan hacettepe diye artık grup mu şarkının adımı bilmiyorum.parçalıyor beni nedense:)
  • Trouble • 1 Kasım 2005 10:11 • #488092
    Belki dieceksiniz ki ne alakası var ama benim en çok etkilendiğim hayatımın film şeridi hesabı gözümün önünden geçtiği şarkı Cypresshill-Rock superstardır.
  • forceuser • 2 Kasım 2005 01:38 • #488120
    goodcharlotte bloody valentıne
    direc-t hasret
    duman beni yaak kendiniiii yaaak herseyi yaaaakkkkkk bir kıvılcım yeterrr ben hazırrımmm bakkk....
  • ELDRUN • 2 Kasım 2005 01:56 • #488122
    Anathema-One Last Goodbye. İlk dinlediğim zaman baya ağlamıştım :)
  • Lethe • 2 Kasım 2005 02:09 • #488125
    :D a perfect point:) harikasın tuncay
  • zennon • 2 Kasım 2005 11:54 • #488134
    o kadar var ki hangisini sayıcaz??
    redyohed,,
    exit music,,lucky,,creep,,i might be wrong..

    ayrıca tabii ki nirvna yorumuyla where did you sleep last night..

    dont cry ve angelica da duygusaldr..hmm,,bi de placebo i know ..

    aslinda daha iyileri vardır mutlaka ama simdi aklima bunlar geldi..
  • abdulkerimsan • 2 Kasım 2005 20:19 • #488147
    ata demirel=kontor at
  • abdulkerimsan • 2 Kasım 2005 20:22 • #488148
    işin esprisi bir yana murat yılmazyıldırım'ın tüm şarkılarını tek geçerim
  • marla singerr • 2 Kasım 2005 20:41 • #488149
    angelica ve deep=) ayıramadım bi türlü.. türkçe de nev zor, duman yalnızlık paylaşılmaz.. ya çok var aklıma ilk bunlar geldi..
  • marla singerr • 2 Kasım 2005 20:43 • #488150
    arada tekrar hoşgeldim değil mi bayadır uğruyamıyordum oleyy diyişlerinizi duyar gbi oluyorum ahh evet=)