Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu zamana kadar etkilendiğiniz en duygusal parça nedir?ühühühü :((

  • MaLKoCH • 2 Kasım 2005 21:12 • #488152
    gamzedeyim deva bulmam
    yaz günleri
    agora meyhanesi
  • anarres • 2 Kasım 2005 21:54 • #488156
    deep purple
    soldier of fortune....
  • sprytd • 3 Kasım 2005 10:58 • #488180
    ANGELİCA VE FOREST OF OCTOBER. DAHA SAYARIM daha çok var.ama aklıma gelenler bunlar şimdilik.
  • Viva_La_Merve • 3 Kasım 2005 17:25 • #488199
    yu ken iz1liiii yu ken iz1liii
  • highwaychile • 3 Kasım 2005 18:25 • #488200
    don't cry olabilir gercekten ama ben su an aman aman ve bal arasında gidip geliyorum..
  • deniz_19034 • 4 Kasım 2005 00:17 • #488226
    abi bütün duman parçaları beni etkiler....ama son zamanlarda dersen kesinlikle placebodan without u i am nothing....
  • deli forever • 4 Kasım 2005 17:17 • #488258
    radiohead- sail to the moon (hail to the thief albümünden)
  • tulincikkk • 4 Kasım 2005 18:11 • #488259
    opeth- benighted süper sarki dinlemenizi kesinlikle tavsiye ederim... yine hüzünlendim yaw:P
  • holysolo • 4 Kasım 2005 21:18 • #488266
    ne mi??? tabi ki november rain... başka söze gerek yok. bu parça benim bir numaram.
  • Ratt • 5 Kasım 2005 02:22 • #488286
    Mr. Big'den Anything for you