artık rock müziği sanat olmaktan çıkardılar,ortalık hobi olsun diye müziğe atılan ve çizgisini değiştirmeyen grup kaynıyor..aslında bu devir geçti gibi görünüyo,sololar çoğunlukla thrash,death tarzında oldukça yoğunlaştı ki zaten öyleydi..arttı işte.rock müzikte solonun devri bence geçmemeli,geçmicek,en azından ben geçirmemeyi düşünüyorum..