Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock müzikte solonun devri geçti mi geçmedi mi mevzusu.

  • Metalitan • 16 Ekim 2005 18:44 • #487229
    Son yollarda soloların olmaması ya da geri plana itilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz.gitarın şahsiyeti hakkında.
  • Ayrton Senna • 16 Ekim 2005 18:50 • #487230
    son yılları pek dinlemiyorum... :)
  • pesimist • 16 Ekim 2005 19:20 • #487232
    gün ışıına çıkmamış o kadar güzel guruplar varki beli sololar atıyorlar bunları araştırmanı öneririm solo duymak istiyorsan...


    saygılarımla
    pesimist
  • musiclover • 16 Ekim 2005 23:49 • #487245
    artık rock müziği sanat olmaktan çıkardılar,ortalık hobi olsun diye müziğe atılan ve çizgisini değiştirmeyen grup kaynıyor..aslında bu devir geçti gibi görünüyo,sololar çoğunlukla thrash,death tarzında oldukça yoğunlaştı ki zaten öyleydi..arttı işte.rock müzikte solonun devri bence geçmemeli,geçmicek,en azından ben geçirmemeyi düşünüyorum..
  • death_glory • 17 Ekim 2005 03:23 • #487251
    linkin park gibi gitara gıy gıy yapıp ahan da müzük yaptım diyenlerden yahut gitarı mastürbasyon yapmak için elinde tutanlardan bahsediyosanız; bunun soloyla ilgisi yok; rock müzikle hiç ilgisi yok!
  • KoSaSeRkAn • 17 Ekim 2005 03:34 • #487253
    Boşver gitsin..
  • NAZİ • 17 Ekim 2005 11:36 • #487270
    Rock müzikte solonun devri geçti mi geçmedi mi mevzusu.

    bunu solonun ustası linkin parka sorun
    her albümlerinde aşmış sololar
    müthiş atraksiyonlar
    dinlemeyen varsa dinlesin bi da yazıyruom
    L İ N K İ N P A R K

    üfff be hacı ne yazdım ben öyle ya nese tşak a sardık heralde
  • jimiturka • 17 Ekim 2005 19:08 • #487295
    hoca benim konum linkinparkmıdır ne zırvaysa o değil onların ne mal olduğunu biliyoruz zaten.hoca benim derdim şudur:memleketimizde ve tüm memleketlerde soloya izin verilmiyor.
    yani metallıcanın bile albüm sololarının sınırlandiğini biliyor muydunuz?o yüzden müzisyenlere değil dde bu konuda bu işi ticarete dökenlere yüklenmek daha doğrudur.konserine bak adamın eğer orda da solo yoksa o zaman akşama kadar et küfrünü hakkındır...
  • death_glory • 17 Ekim 2005 19:13 • #487300
    soloya izin verilmiyor

    nası yani? anlamadım ben yahu solo derken hani gitar solosu, nebilim bas solosu bunlardan bahsetmiyo muyuz? bunlara mı izin verilmiyo? 23 notadan fazlası yassah kardeşim mi diyolarmış kafamı karıştırdın sen:)
  • rage_of_nature • 17 Ekim 2005 19:38 • #487305
    ben arkadaşa hak veriyorum. artık yeni (pfüüffüebbillezzüüee) 'rock' müzikte, yani piyasa olanlarda, yani popüler olduğu düşünüldüğü için dayatılanlarda, böylece dayatılan şeyleri geri çevirmeyenlerin çoğunlukta olması nedeniyle de piyasa olanlarda, melodi geri planda (hatta melodi yok bile) ve ritmik altyapı önplanda (hatta şarkının kendisi). ne demek istediğimi tam olarak ifade edememiş ve edemeyecek olabilirim ama, melodiler ve sololar, (ritm + akor + bol çene) karşısında popülerliklerini yitiriyorlar. bence bunu olumlu veya olumsuz karşılamak müzikten ne anladığınıza, yahut müzikten anlayıp anlamadığınıza bağlı...