hoca benim konum linkinparkmıdır ne zırvaysa o değil onların ne mal olduğunu biliyoruz zaten.hoca benim derdim şudur:memleketimizde ve tüm memleketlerde soloya izin verilmiyor.
yani metallıcanın bile albüm sololarının sınırlandiğini biliyor muydunuz?o yüzden müzisyenlere değil dde bu konuda bu işi ticarete dökenlere yüklenmek daha doğrudur.konserine bak adamın eğer orda da solo yoksa o zaman akşama kadar et küfrünü hakkındır...