-
Lyrics.Wasted time between solos! :)) benim msn nikim :))
-
solo her şeyden önce çalınması en fazla teknik ve çalışma gerektiren olgudur.
içinde sıfır teknik bulunan çok güzel sololar da mevcuttur o zaman böyle bir solo tanımı olmaz :))
-
evt.gerçektende öyle...
-
solo mu?; sanki bana bu adamlar atmayı istiyolar ama albüm satcakları popcu gençlik için karışık bir müzik olcak diye atamıyolar gibi geliyor..
-
Ya, solo bi ihtiyaçmış gibi mesajlar var?Şarkının belli bir yerinde gitaristte bir duygu taşması olur ve solo atar.Her şarkıda olacak diye bir şey yok.Demekki yeni rock grupları bu kadar duygusal müzik yapıyorlar..
-
ya da gitaristleri daha duygusuz insanlar bu yeni grupların.. duygu taşması:) nadiren oluyor..
-
HEEEEYT!! Kim ulan o solo atmayanınız?!!! Hemen bütün şarkılarınıza en az 2 gitar solosu yazıyosunuz, sonunda da davul solo olacak! Sıçtırmayın lan bacaaanıza! :P
(olur mu lan öyle solosuz? solosuz şarkı meyvesiz ağaca benzer. ***mişim devrini ya, bırakın linkin park solo atamasın, istediğini yapsın. benim dinlediğim adam da solosunu atsın babalar gibi, metallica gibi yapmasın mesela. atın solonuzu, rahat olun =)
-
gruplar daha ön plana çıktı ama çok iyi bir durum değil.
-
bencede hiç iyi degil ve bence hala oldukça iyi sololar var özellikle grubu olan daha sonra soloyo dönenler oldukça iyi tutuluyo bence ...
-
ruhunu kaybetmiş adamlar müzik yaparsa solodo olmaz ruhta
ne bekliyosunuz ki biz zamanımızda üstümüze mettalica tişörtü giymek için para birktirirdik şimdi pazarda satılıyor biz küpe takmak için sokaktaki tüm serserilerle kavga ederdik şimdi onlar takıyor. rock müziğin karşısında durduğu herşeyi piyasa yapıp önünüze tüketmek için sunanlar varken soloda biter bu müzikte ruhda kalmaz bir amaçta hadi büyüyüp amaçlarını öğrenelim rock müziğin neye karşı durduğunu hadi zibidiler rock'n roll yapalım