Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock müzikte solonun devri geçti mi geçmedi mi mevzusu.

  • da hui • 1 Nisan 2006 21:31 • #495872
    HEEEEYT!! Kim ulan o solo atmayanınız?!!! Hemen bütün şarkılarınıza en az 2 gitar solosu yazıyosunuz, sonunda da davul solo olacak! Sıçtırmayın lan bacaaanıza! :P
    (olur mu lan öyle solosuz? solosuz şarkı meyvesiz ağaca benzer. ***mişim devrini ya, bırakın linkin park solo atamasın, istediğini yapsın. benim dinlediğim adam da solosunu atsın babalar gibi, metallica gibi yapmasın mesela. atın solonuzu, rahat olun =)
Bu konunun tüm mesajları