HEEEEYT!! Kim ulan o solo atmayanınız?!!! Hemen bütün şarkılarınıza en az 2 gitar solosu yazıyosunuz, sonunda da davul solo olacak! Sıçtırmayın lan bacaaanıza! :P
(olur mu lan öyle solosuz? solosuz şarkı meyvesiz ağaca benzer. ***mişim devrini ya, bırakın linkin park solo atamasın, istediğini yapsın. benim dinlediğim adam da solosunu atsın babalar gibi, metallica gibi yapmasın mesela. atın solonuzu, rahat olun =)