ben arkadaşa hak veriyorum. artık yeni (pfüüffüebbillezzüüee) 'rock' müzikte, yani piyasa olanlarda, yani popüler olduğu düşünüldüğü için dayatılanlarda, böylece dayatılan şeyleri geri çevirmeyenlerin çoğunlukta olması nedeniyle de piyasa olanlarda, melodi geri planda (hatta melodi yok bile) ve ritmik altyapı önplanda (hatta şarkının kendisi). ne demek istediğimi tam olarak ifade edememiş ve edemeyecek olabilirim ama, melodiler ve sololar, (ritm + akor + bol çene) karşısında popülerliklerini yitiriyorlar. bence bunu olumlu veya olumsuz karşılamak müzikten ne anladığınıza, yahut müzikten anlayıp anlamadığınıza bağlı...