yıl 1967 ,ya da geçen seneydi tam olarak hatırlamıyorum,kalktık gittik susurluğa ayran içmeye .neyse vardık,arkadaşlara döndüm dedim ki"yahu manyak mıyız biz ,ayran içmek için onca yol gelinir mi?"salaklık yapmayalım dedik,bıraktık ayranları geri döndük.yolda sincap gördük.