-
Kimileri tarafından farklı olduğu ve diğerleri gibi piyasa olmadığı iddia edien rock müzik son 50 yılda bunların hangisini ne derece anlattı?
http://www.milliyet.com.tr/2005/10/28/yazar/altan.html
http://www.milliyet.com.tr/2005/10/28/son/sonyas11.html
http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/tamsayfa/50yil/default.asp
(özellikle 1963,1964,1965,1968,1972,1976,1979,1982,1983,1984,1989,1992,1993,1994,1996,1998,2003)
Bilen söylesin.
-
git bi yüzünü yıka gel..
-
müsait bi yerde inecek var :P
-
yıl 1967 ,ya da geçen seneydi tam olarak hatırlamıyorum,kalktık gittik susurluğa ayran içmeye .neyse vardık,arkadaşlara döndüm dedim ki"yahu manyak mıyız biz ,ayran içmek için onca yol gelinir mi?"salaklık yapmayalım dedik,bıraktık ayranları geri döndük.yolda sincap gördük.
-
Puhahah :))
-
yıl 1984 ün sonbaharı,günlerden pazartesi:
bonjovi beni sahneye davet ediyo ben elimi kalbime götürüp....
-sagol kardes almıyım,alırsam rock ın farklı bir yanı kalmaz piyasa olur.
-poncovi-ya abi gel ya iki tane şeyettircektik hadi abi gel,gelde wanted düeti yapalım.
bunun üzerine davulist kızdı ve ponjovinin kafaya elinden hiç düsürmedigi trapmetini gecirdi.
--gümmmmm,patttt!!!!crrasssssh!!!!
son
-
:))))))
poncoviiiii
-
rock müzik aslında piyasa değildi.sonradan patlamayla ortaya çıkan enerji herkesin eline bir elektro ve ya baget tutuşturuverdi. evet,şimdi piyasa.hem de aşırı derece.bu durumdan memnun değilim.eğer böyle olucaksa hiç olmasın daha iyi. zaten bu piyasalığı başlatan da mor ve ötesi ama hadi neyse. ağzımı açmiiim şimdi.söylüyorum ROCK,PİYASADIR.ve ayrıca burdan tüm underground grupları izledikleri tutumdan dolayı kutluyorum...