Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock müzik gerçekten farklı mı? Piyasa değil mi?

  • kkurt • 28 Ekim 2005 20:56 • #487963
    Kimileri tarafından farklı olduğu ve diğerleri gibi piyasa olmadığı iddia edien rock müzik son 50 yılda bunların hangisini ne derece anlattı?

    http://www.milliyet.com.tr/2005/10/28/yazar/altan.html
    http://www.milliyet.com.tr/2005/10/28/son/sonyas11.html
    http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/tamsayfa/50yil/default.asp

    (özellikle 1963,1964,1965,1968,1972,1976,1979,1982,1983,1984,1989,1992,1993,1994,1996,1998,2003)

    Bilen söylesin.
  • Nofx • 28 Ekim 2005 22:32 • #487968
    git bi yüzünü yıka gel..
  • meralexantirik • 29 Ekim 2005 00:26 • #487972
    müsait bi yerde inecek var :P
  • superman • 30 Ekim 2005 01:03 • #488012
    yıl 1967 ,ya da geçen seneydi tam olarak hatırlamıyorum,kalktık gittik susurluğa ayran içmeye .neyse vardık,arkadaşlara döndüm dedim ki"yahu manyak mıyız biz ,ayran içmek için onca yol gelinir mi?"salaklık yapmayalım dedik,bıraktık ayranları geri döndük.yolda sincap gördük.
  • Nofx • 30 Ekim 2005 20:25 • #488031
    Puhahah :))
  • davulist 35 • 1 Kasım 2005 12:02 • #488102
    yıl 1984 ün sonbaharı,günlerden pazartesi:
    bonjovi beni sahneye davet ediyo ben elimi kalbime götürüp....
    -sagol kardes almıyım,alırsam rock ın farklı bir yanı kalmaz piyasa olur.
    -poncovi-ya abi gel ya iki tane şeyettircektik hadi abi gel,gelde wanted düeti yapalım.
    bunun üzerine davulist kızdı ve ponjovinin kafaya elinden hiç düsürmedigi trapmetini gecirdi.
    --gümmmmm,patttt!!!!crrasssssh!!!!
    son
  • girlmetalgirl • 1 Kasım 2005 17:49 • #488114
    :))))))
    poncoviiiii
  • sprytd • 3 Kasım 2005 11:04 • #488181
    rock müzik aslında piyasa değildi.sonradan patlamayla ortaya çıkan enerji herkesin eline bir elektro ve ya baget tutuşturuverdi. evet,şimdi piyasa.hem de aşırı derece.bu durumdan memnun değilim.eğer böyle olucaksa hiç olmasın daha iyi. zaten bu piyasalığı başlatan da mor ve ötesi ama hadi neyse. ağzımı açmiiim şimdi.söylüyorum ROCK,PİYASADIR.ve ayrıca burdan tüm underground grupları izledikleri tutumdan dolayı kutluyorum...