rock müzik aslında piyasa değildi.sonradan patlamayla ortaya çıkan enerji herkesin eline bir elektro ve ya baget tutuşturuverdi. evet,şimdi piyasa.hem de aşırı derece.bu durumdan memnun değilim.eğer böyle olucaksa hiç olmasın daha iyi. zaten bu piyasalığı başlatan da mor ve ötesi ama hadi neyse. ağzımı açmiiim şimdi.söylüyorum ROCK,PİYASADIR.ve ayrıca burdan tüm underground grupları izledikleri tutumdan dolayı kutluyorum...