Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Klasik müzik ve opera hakkında yorum yapıcak kaç kişi var aceba garajda?

  • Escamillo • 4 Kasım 2005 01:50 • #488236
    bir klasikçi olarak böyle bi forumda operanın ne kadar yeri olduunu öörenmek hakkım değil mi? :)
    (mmmm 13 kişi olmuşuz ama soliste aşık oldunuz mu ya 121 mesaj geliyo yinede eh napalım.. :))
Bu konunun tüm mesajları