Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Klasik müzik ve opera hakkında yorum yapıcak kaç kişi var aceba garajda?

  • Escamillo • 4 Kasım 2005 01:50 • #488236
    bir klasikçi olarak böyle bi forumda operanın ne kadar yeri olduunu öörenmek hakkım değil mi? :)
    (mmmm 13 kişi olmuşuz ama soliste aşık oldunuz mu ya 121 mesaj geliyo yinede eh napalım.. :))
  • meralexantirik • 4 Kasım 2005 01:55 • #488237
    vivaldi' nin four season' ına bayılırım.. o la la..
  • burak25 • 4 Kasım 2005 02:04 • #488240
    benim de antonio lauro ve de tarrega favorim
  • ArchangeL666 • 4 Kasım 2005 07:42 • #488245
    carl orff derim.. carmina burana
  • fizban • 4 Kasım 2005 11:37 • #488253
    ravel's bolero
    arcanum soudtrack
    vivaldi
    böyle sürüp gider işte:-P
  • Serpent_King • 4 Kasım 2005 13:01 • #488256
    hatebreeder ve ben özellikle barok dönemi sanatçılarını seviyoruz :) işte bach olsun , handel olsun , corelli olsun...

    sonraki dönemden de paganini caprice lerini , Itzhak Perlman'ın "deli" , "harika" yorumlarıyla dinliyoruz.
  • cc_baran • 4 Kasım 2005 23:19 • #488270
    Escamillo arkadaşım, üslubun epey antipatik. Klasik müziği yalayıp yutmuş da burada anket yapıyormuşsun gibi bir izlenim edindim.
    Büyüksün ;))



    peh...
  • ThErİoN • 5 Kasım 2005 03:30 • #488290
    Paganini, Itzhak Perlman, Vivaldi, Beethoven....bayılırım...

    Ayrıca daha farklı bir tarz belki ama eminim tüm klasik müzikseverlerin hoşuna gidecektir...Bilen varsa tanışmak da isterim, Trans-Siberian Orchestra dinlerim.Bana da garajdan tanıştığım bi arkadaşım tavsiye etmişti...Opera,klasik müzik ve rock öğelerini gerçekten çok başarılı bi şekilde bir araya getiriyorlar...


    www.trans-siberian.com bu da offical web sitesi...
  • Ayrton Senna • 5 Kasım 2005 08:30 • #488295
    bizzet - carmen - march of the toreadors
  • violoncellist • 5 Kasım 2005 16:22 • #488317
    bach ın viyolonsel suitleri, tchaikovski senfoniler, rachmaninoff piyano koncertoları ve daha bir sürü bür sürü eser ! yazmakla bitmicek.... ama ben şahsen bir 'CELLİST' olarak elgar ve dvorak viyolonsel konçertolarına bayılmaktayım ve hatta bu dönem dvorak çalışmaktayım :) ve tabi ki tchaikovski rococo variations... dedim ya çok fazla tapılası eser var bunlar sadece çook küçük bi kısım..