Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Klasik müzik ve opera hakkında yorum yapıcak kaç kişi var aceba garajda?

  • cc_baran • 4 Kasım 2005 23:19 • #488270
    Escamillo arkadaşım, üslubun epey antipatik. Klasik müziği yalayıp yutmuş da burada anket yapıyormuşsun gibi bir izlenim edindim.
    Büyüksün ;))



    peh...
Bu konunun tüm mesajları