Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Klasik müzik ve opera hakkında yorum yapıcak kaç kişi var aceba garajda?

  • Serpent_King • 4 Kasım 2005 13:01 • #488256
    hatebreeder ve ben özellikle barok dönemi sanatçılarını seviyoruz :) işte bach olsun , handel olsun , corelli olsun...

    sonraki dönemden de paganini caprice lerini , Itzhak Perlman'ın "deli" , "harika" yorumlarıyla dinliyoruz.
Bu konunun tüm mesajları