Ayrıca daha farklı bir tarz belki ama eminim tüm klasik müzikseverlerin hoşuna gidecektir...Bilen varsa tanışmak da isterim, Trans-Siberian Orchestra dinlerim.Bana da garajdan tanıştığım bi arkadaşım tavsiye etmişti...Opera,klasik müzik ve rock öğelerini gerçekten çok başarılı bi şekilde bir araya getiriyorlar...
www.trans-siberian.com bu da offical web sitesi...