eevet evet emin ol..hayatımda hiç müzik dinlemedim ben...ben genel anlamda müzik olarak kullandım..rock da bi müzik oldugna göre....peki sana bnm system ya da korn dinlediğmi kim söledi...yurdum müzikleri dururken...ne biliomusun konusmak için konusuosunuz...sen biraz daha secici olarak okusaydın kelimeleri toparlayabilirdin......ne gerek var ki işe ön yargı ile baslamak varken...haa bu arada müzik dinleyi biliosan bi ara mail at...saygılar.....