Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

haluk levent'in cover parçalarını nasıl buluyosunuz?

  • the other • 8 Kasım 2005 04:32 • #488442
    evet abi adam durmadan bişiler yapıyo ve genelde de tutuyo gibi görünüyo...garajdaki cook bilgili,müzik sever ve dinler arkadaşlarım bu konuda ne düşünüyo cook merak ediyorum:):)

    sarp__görkem

    dostlukla;)
  • Single_FACTOR • 8 Kasım 2005 06:36 • #488443
    Hadi bakalım Gene başlıyoruz.

    Hayırlı olsun...
  • metronom_87 • 8 Kasım 2005 09:08 • #488447
    garajdakiler çook mu bilgili??? ayrıca müziksever değil, rocksever diyecektin heraldede ya da sen hayatında hiç müzik dinlemedin. eminim ki haluk leventi kötü eleştiri yağmuruna tutacaklardır belki bu sözlerimden sonra beni morartmak için öyle bişey yapmazlar ama...

    sizin dinlediğiniz korn, system of a down falan müzik mi yapıyo???? sadedce kuru gürültü.

    bence garajda müzikten anlayan sayılı kişi var.
  • anfi88 • 8 Kasım 2005 10:54 • #488458
    haluk levent bu güne kadar çok konuşuldu ve anlaşıldıki kimse haluk leventi sevmiyo(bende dahil)....
    haluk levent rockçı değil bir kaç aptalın öyle sanması bişey değiştirmez...coverları iğrenç

    çook bilgili,müzik sever ve dinler olan ANFİ88
  • death_glory • 8 Kasım 2005 22:15 • #488486
    efenim derin bilgi ve tecrübelerime dayanarak şahsi fikirlerimi olumsuz yönde ifade etmek durumundayım, haluk levent; darwinin evrim teorisinin bir kanıtıdır; yaşını başını almış olmasına karşın kişiliği oturmamış; ses denen nimetin de zere kadar bağışlanmadığı; tüm şarkıları berbat korkunç tiksinç olan insanımsı bir yaratıktır. yinelemek istiyorum ki; şahsi görüşümdür. ülkemizdeki türevleri için bkz. teoman aylin aslım şebnem ferah özlem tekin vb.
  • Single_FACTOR • 8 Kasım 2005 23:36 • #488493
    ülkemizdeki türevleri için bkz. teoman aylin aslım şebnem ferah özlem tekin vb.

    permitasyon ve kombinasyonları:
    Ali Altay; Murat Kekili; Murat Göğe Bakan. etc...
  • the other • 9 Kasım 2005 00:07 • #488495
    eevet evet emin ol..hayatımda hiç müzik dinlemedim ben...ben genel anlamda müzik olarak kullandım..rock da bi müzik oldugna göre....peki sana bnm system ya da korn dinlediğmi kim söledi...yurdum müzikleri dururken...ne biliomusun konusmak için konusuosunuz...sen biraz daha secici olarak okusaydın kelimeleri toparlayabilirdin......ne gerek var ki işe ön yargı ile baslamak varken...haa bu arada müzik dinleyi biliosan bi ara mail at...saygılar.....
  • lost word • 9 Kasım 2005 12:30 • #488518
    bn haluk levent dinlemek zahmetine girmem kaldı ki coverları..dinleyene saygım sonsuz..
  • davulist 35 • 9 Kasım 2005 14:53 • #488533
    hiç begenmedim ben coverlarını.cok basarısız oldu.
  • metronom_87 • 9 Kasım 2005 20:48 • #488550
    arkadaşlar bi coverı değerlendirirken kriterleriniz neler de böyle yorumlar yapıyorsunuz???

    ayrıca burada kişilerin müzikal yönlerinden bahsediyoruz kişiliklerinden değil. kişiliği hakkında yorum yaptığınız insanları tanıyor musunuz???