dedxter_holland anlamadık be arkadaş :) kusura bakma da daha açıklayıcı yazabilir misin acaba???
bu arada konuyla ilgili fikirlerimi yazayım...
bi rockçının tvlerde boy göstermesi bence yanlış. klipleri falan yayınlanır ona da bir şey diyemem. aslında onca paralar verip kliplerini yayınlatmalarına da karşıyım ama neyseee
tvlerde boy göstermek, albüm satsın diye bol bol reklam yapmak... bu tür davranışlar popçulara yakışır ve onlara özgü davranışlardır. yani, pop=ticaret... rock=ticaret olursa aradaki tek fark kullanılan altyapılar ve enstrümanlar olacak. haksız mıyım arkadaşlar???