Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCK MÜZİK YAPANLARIN ÇOK MEDYATİK OLMASI DOĞRUMU?

  • metronom_87 • 15 Kasım 2005 10:16 • #488840
    dedxter_holland anlamadık be arkadaş :) kusura bakma da daha açıklayıcı yazabilir misin acaba???

    bu arada konuyla ilgili fikirlerimi yazayım...
    bi rockçının tvlerde boy göstermesi bence yanlış. klipleri falan yayınlanır ona da bir şey diyemem. aslında onca paralar verip kliplerini yayınlatmalarına da karşıyım ama neyseee

    tvlerde boy göstermek, albüm satsın diye bol bol reklam yapmak... bu tür davranışlar popçulara yakışır ve onlara özgü davranışlardır. yani, pop=ticaret... rock=ticaret olursa aradaki tek fark kullanılan altyapılar ve enstrümanlar olacak. haksız mıyım arkadaşlar???

    tebrikler arkadaş çok güzel bi konu açmışsın

    teşekkürler sevgiler saygılar

    müzikle kalın...
Bu konunun tüm mesajları