Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ROCK MÜZİK YAPANLARIN ÇOK MEDYATİK OLMASI DOĞRUMU?

  • anfi88 • 8 Kasım 2005 11:06 • #488459
    buna örnek olarak verebileceğim tek kişi var türkiyede koray candemir....
    adam yakışıklı falan masalları dinliyoruz heryerde bıktım adam hep televizyonlara çıkıyor...ama bence televizyona harcadığı zamanı müziğine harcasa idi daha iyi işler çıkarırdı...
  • dexter_holland • 8 Kasım 2005 16:45 • #488473
    Evet, doğru. Benim de bir sorum var, "rock" kelimesini nasıl yazıldığını bilen birinin "mi" soru ekini birleşik yazması (doğrumu) doğru mu?
  • metronom_87 • 15 Kasım 2005 10:16 • #488840
    dedxter_holland anlamadık be arkadaş :) kusura bakma da daha açıklayıcı yazabilir misin acaba???

    bu arada konuyla ilgili fikirlerimi yazayım...
    bi rockçının tvlerde boy göstermesi bence yanlış. klipleri falan yayınlanır ona da bir şey diyemem. aslında onca paralar verip kliplerini yayınlatmalarına da karşıyım ama neyseee

    tvlerde boy göstermek, albüm satsın diye bol bol reklam yapmak... bu tür davranışlar popçulara yakışır ve onlara özgü davranışlardır. yani, pop=ticaret... rock=ticaret olursa aradaki tek fark kullanılan altyapılar ve enstrümanlar olacak. haksız mıyım arkadaşlar???

    tebrikler arkadaş çok güzel bi konu açmışsın

    teşekkürler sevgiler saygılar

    müzikle kalın...
  • amele_davulcu • 15 Kasım 2005 11:53 • #488845
    Doğru moğru değil o dediğin... Haklısın... Zaten medyatik olanlar bugüne kadar eridi gitti bence. Metal insan emeğidir, popsa makine zırvalaması...
  • düşyılmaz • 15 Kasım 2005 12:04 • #488848
    metal de en az pop kadar zırvadır


    metal dediğin şey sebzedir arkhadaşım
  • Nofx • 15 Kasım 2005 12:51 • #488850
    ne kadar cahilce bir yorum bu yorumları ortaokulda yapardım!!!!!!
  • superman • 15 Kasım 2005 13:54 • #488857
    sırf ıspanak demir barındırıyo diye metale sebze diyemezsin.
  • düşyılmaz • 15 Kasım 2005 21:13 • #488880
    senin bana bu müzik platformunda,böyle iddalarla karşılık vermek için çok iyi hazırlanman lazııım
    demir dediğin şey bitki arkhadaşım!
    metal ne ?
    metal ne yau!
    metal denen şey de olduğu yerde ööyle durupduran bir manyak objedir arkadaşım
    sen şimdi bana çıkıp da metal sebze değil dersen ben senin aannnını garışlarım
    metal dinleyince aazında nası bi dat galii?
    metal dediğin şey içi boş manyak bir nesne arkhadaşım
    içini sen bile dolduramazsın.
  • düşyılmaz • 15 Kasım 2005 21:13 • #488881
    senin bana bu müzik platformunda,böyle iddalarla karşılık vermek için çok iyi hazırlanman lazııım
    demir dediğin şey bitki arkhadaşım!
    metal ne ?
    metal ne yau!
    metal denen şey de olduğu yerde ööyle durupduran bir manyak objedir arkadaşım
    sen şimdi bana çıkıp da metal sebze değil dersen ben senin aannnını garışlarım
    metal dinleyince aazında nası bi dat galii?
    metal dediğin şey içi boş manyak bir nesne arkhadaşım
    içini sen bile dolduramazsın.
  • mementra • 15 Kasım 2005 22:21 • #488884
    Bencede saçma yorumlar yapılıyo bir kere pop müzik kalitesiz bi müzik değil sürekli popçular popçular diyip aşalanılmaya çalışılmasın kaldıki sizin duyduğunuz pop müzikler kalitesiz olabilir ama gayet kalitelileride var!!! Hem rock cular neden çıkmasınlarki tv ye saçma yani