-
buna örnek olarak verebileceğim tek kişi var türkiyede koray candemir....
adam yakışıklı falan masalları dinliyoruz heryerde bıktım adam hep televizyonlara çıkıyor...ama bence televizyona harcadığı zamanı müziğine harcasa idi daha iyi işler çıkarırdı...
-
Evet, doğru. Benim de bir sorum var, "rock" kelimesini nasıl yazıldığını bilen birinin "mi" soru ekini birleşik yazması (doğrumu) doğru mu?
-
dedxter_holland anlamadık be arkadaş :) kusura bakma da daha açıklayıcı yazabilir misin acaba???
bu arada konuyla ilgili fikirlerimi yazayım...
bi rockçının tvlerde boy göstermesi bence yanlış. klipleri falan yayınlanır ona da bir şey diyemem. aslında onca paralar verip kliplerini yayınlatmalarına da karşıyım ama neyseee
tvlerde boy göstermek, albüm satsın diye bol bol reklam yapmak... bu tür davranışlar popçulara yakışır ve onlara özgü davranışlardır. yani, pop=ticaret... rock=ticaret olursa aradaki tek fark kullanılan altyapılar ve enstrümanlar olacak. haksız mıyım arkadaşlar???
tebrikler arkadaş çok güzel bi konu açmışsın
teşekkürler sevgiler saygılar
müzikle kalın...
-
Doğru moğru değil o dediğin... Haklısın... Zaten medyatik olanlar bugüne kadar eridi gitti bence. Metal insan emeğidir, popsa makine zırvalaması...
-
metal de en az pop kadar zırvadır
metal dediğin şey sebzedir arkhadaşım
-
ne kadar cahilce bir yorum bu yorumları ortaokulda yapardım!!!!!!
-
sırf ıspanak demir barındırıyo diye metale sebze diyemezsin.
-
senin bana bu müzik platformunda,böyle iddalarla karşılık vermek için çok iyi hazırlanman lazııım
demir dediğin şey bitki arkhadaşım!
metal ne ?
metal ne yau!
metal denen şey de olduğu yerde ööyle durupduran bir manyak objedir arkadaşım
sen şimdi bana çıkıp da metal sebze değil dersen ben senin aannnını garışlarım
metal dinleyince aazında nası bi dat galii?
metal dediğin şey içi boş manyak bir nesne arkhadaşım
içini sen bile dolduramazsın.
-
senin bana bu müzik platformunda,böyle iddalarla karşılık vermek için çok iyi hazırlanman lazııım
demir dediğin şey bitki arkhadaşım!
metal ne ?
metal ne yau!
metal denen şey de olduğu yerde ööyle durupduran bir manyak objedir arkadaşım
sen şimdi bana çıkıp da metal sebze değil dersen ben senin aannnını garışlarım
metal dinleyince aazında nası bi dat galii?
metal dediğin şey içi boş manyak bir nesne arkhadaşım
içini sen bile dolduramazsın.
-
Bencede saçma yorumlar yapılıyo bir kere pop müzik kalitesiz bi müzik değil sürekli popçular popçular diyip aşalanılmaya çalışılmasın kaldıki sizin duyduğunuz pop müzikler kalitesiz olabilir ama gayet kalitelileride var!!! Hem rock cular neden çıkmasınlarki tv ye saçma yani