Türlerin sınıflandırmasındaki genel ölçütlerden biri beyin kapasitesidir ve bilim 4000 sene önce ilk olarak görülen sapiens sapiens ile şimdiki sapiens sapiens arasında fiziksel olarak hiçbir fark olmadığını gösterir. Aksi takdirde ikisi de sapiens sapiens olmazdı değil mi ??
Günümüzün teknolojisini bunca yıl geriye götürsek yine aynı sonuçları alabileceğimiz anlamına geliyor bu da.
Darwin i saygıyla anıyoruz :D
Bu bilginin topicle tek alakası bir üstteki mesajdır :D