Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ilk insan ve simdiki insan arasındaki ilham perisi

  • düşyılmaz • 12 Kasım 2005 22:33 • #488753
    ***çift mesaj olmuş***
  • nazmiyyeaah • 12 Kasım 2005 23:01 • #488754
    abiler baylar biraderler burada perilere laf mı atılmakta övülmekte mi ne oldukları mı sorgulanmakta ?

    gelin, bunu bana sorun ;)

    bu gece itibariyle son numaram: çok bilmiş + ukala cahil peri nazmiyyeaah ;))
  • düşyılmaz • 13 Kasım 2005 00:14 • #488760
    (sözüm naz* meclisinden dışarı ;)
  • nazmiyyeaah • 13 Kasım 2005 02:01 • #488763
    heee :) anladım hehe.
    ama bazısı sormuş peri nedir ne değildir diye.
    orda takıldım ben.
  • ner • 13 Kasım 2005 18:09 • #488782
    öncelikle ilk insan diye birşeyin varlığına inanmıyorum. yani ilk insan cennetten dünyaya düşmüş, "özel" bir yaratık değildi. ilk insan topluluğunu da modern homo sapiens olarak özetlersek, bugünkü insanla o günkü insanların arasında çok büyük farklılıklar olduğunu zannetmiyorum. 4000 senenin (modern homo sapiensin ortaya çıkışı ve bugün arasındaki fark)evrim için çok fazla birşey ifade edeceğini hiç zannetmiyorum. ancak sosyal kurumların evrimi insanlık olarak yarattıklarımıza elbette bir şeyler kattı, ancak temel aynı. hayatta kalma çabası(niyeyse artık:))

    bu arada çok akademik oldu, sınava çalışırken araya sıkıştırdım cevabı, o yüzdendir:)
  • cc_baran • 13 Kasım 2005 18:27 • #488784
    Türlerin sınıflandırmasındaki genel ölçütlerden biri beyin kapasitesidir ve bilim 4000 sene önce ilk olarak görülen sapiens sapiens ile şimdiki sapiens sapiens arasında fiziksel olarak hiçbir fark olmadığını gösterir. Aksi takdirde ikisi de sapiens sapiens olmazdı değil mi ??
    Günümüzün teknolojisini bunca yıl geriye götürsek yine aynı sonuçları alabileceğimiz anlamına geliyor bu da.
    Darwin i saygıyla anıyoruz :D
    Bu bilginin topicle tek alakası bir üstteki mesajdır :D
  • anemas • 14 Kasım 2005 17:10 • #488813
    hadi bakalım oluyor.bunu müzikle bağdaştırırsanız. ne olur?
  • cc_baran • 15 Kasım 2005 00:46 • #488830
    ilk sapienslerin türküleri bir başka içliydi
  • düşyılmaz • 15 Kasım 2005 12:06 • #488849
    ulan antropolog ayakları sökmez burda
    sapiens mapiens

    efendi gibi konuş
  • anemas • 15 Kasım 2005 14:16 • #488861
    hakkın var düşbaz