-
-
abiler baylar biraderler burada perilere laf mı atılmakta övülmekte mi ne oldukları mı sorgulanmakta ?
gelin, bunu bana sorun ;)
bu gece itibariyle son numaram: çok bilmiş + ukala cahil peri nazmiyyeaah ;))
-
(sözüm naz* meclisinden dışarı ;)
-
heee :) anladım hehe.
ama bazısı sormuş peri nedir ne değildir diye.
orda takıldım ben.
-
öncelikle ilk insan diye birşeyin varlığına inanmıyorum. yani ilk insan cennetten dünyaya düşmüş, "özel" bir yaratık değildi. ilk insan topluluğunu da modern homo sapiens olarak özetlersek, bugünkü insanla o günkü insanların arasında çok büyük farklılıklar olduğunu zannetmiyorum. 4000 senenin (modern homo sapiensin ortaya çıkışı ve bugün arasındaki fark)evrim için çok fazla birşey ifade edeceğini hiç zannetmiyorum. ancak sosyal kurumların evrimi insanlık olarak yarattıklarımıza elbette bir şeyler kattı, ancak temel aynı. hayatta kalma çabası(niyeyse artık:))
bu arada çok akademik oldu, sınava çalışırken araya sıkıştırdım cevabı, o yüzdendir:)
-
Türlerin sınıflandırmasındaki genel ölçütlerden biri beyin kapasitesidir ve bilim 4000 sene önce ilk olarak görülen sapiens sapiens ile şimdiki sapiens sapiens arasında fiziksel olarak hiçbir fark olmadığını gösterir. Aksi takdirde ikisi de sapiens sapiens olmazdı değil mi ??
Günümüzün teknolojisini bunca yıl geriye götürsek yine aynı sonuçları alabileceğimiz anlamına geliyor bu da.
Darwin i saygıyla anıyoruz :D
Bu bilginin topicle tek alakası bir üstteki mesajdır :D
-
hadi bakalım oluyor.bunu müzikle bağdaştırırsanız. ne olur?
-
ilk sapienslerin türküleri bir başka içliydi
-
ulan antropolog ayakları sökmez burda
sapiens mapiens
efendi gibi konuş
-
hakkın var düşbaz