Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düş sokağı sakinlerine neoldu sizce?

  • dur_ma • 15 Kasım 2005 05:21 • #488836
    ayrıldıktan sonra murat yılmazyıldırım solo albümler çıkarmaya başladı cennet,büyü,kara aşka beyaz göndermeler...ve en son bu sene Gözyaşı ağacı seni çağırıyor' u çıkardı..klibini izledim gördüğüm şeylerden müziğğ dinleyemedim...bu mudur olay dedim buymuş..:) bilmiyorum klip iğrençti albümü dinleyen arkadaşım bu büyüden güzel olmuş diyor...yelkenin gözyaşlarına benziyormuş..ben de bunalımlı zamanlarımda çok severdim keretayı ama artık dinlemiyorum..ha unutmadan murat çelik de seyyah diyebi albüm yaptı konserler verdi ama sonra tekrar beraber konser verdi bunlar diye biliyorum...öyle yuvarlanıp gidiyolar tospalar:)
Bu konunun tüm mesajları